donderdag 10 november 2011

Review > maskertje hema!

Heee,
Ik ben vandaag naar de Hema geweest en heb een super lekker masker gekocht! Ik ga hem vandaag voor jullie reviewen. Hij kosten ongeveer 4,-  (Deze foto's zijn met mijn ipod gemaakt omdat mijn fotocamera stuk is, sorry daarvoor).
Ze zeggen dat dit masker lekker verzachtend werkt, en ik had dat wel nodig, eerst heb ik mijn gezicht schoongemaakt. (omdat het maskertje anders niet zo goed helpt). Ik ben samen met mijn zusje dit masker gaan aanbrengen.
Ik heb dit masker aangebracht met een kwast, ik vind dat zelf wat handiger werken. Zorg wel dat je kwast schoon is. Voor maskertjes gebruik ik altijd dezelfde kwast en maak hem altijd goed schoon.
Op de gebruiksaanwijzing stond dat je het masker dik kon aanbrengen, ikzelf heb het wat dunner aangebracht. Toen ik het masker ophad voelde ik hem een klein beetje trekken, maar niet irriterend. Ik vond hem heerlijk. Ik heb hem 10 รก 15 minuten laten intrekken. Dat stond ook op de tube.
Toen ik hem er vanaf had gehaald vond ik mijn huid echt super zacht, hij werkt dus verzachtend.
Ook ruikt het maskertje heerlijk. Ik ga dit maskertje zeker vaker gebruiken. Ook hoef je dit masker niet te lang ik te laten trekken, dus dit alles is in ongeveer 20 minuten gedaan. Dat is dus ook handig! Ik raad jullie dit masker dus zeker aan want ik vind hem echt heerlijk! 


Xx Lynn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten