maandag 7 november 2011

Een ander bericht voor vandaag > Shoplog Hema

Halloo!!

Ik ging vandaag naar de Hema en zag daar allerlei verschillende dag- en nachtcréme's. Toen dacht ik; laat ik dat is proberen. Dus heb ik deze créme meegenomen.


Deze créme was €1,95 en ik ga deze voor jullie testen.
Volgende week zet ik de uitslag op de blog.
Als jullie ook een dag- of nachtcréme gebruiken zet dit dan in een reactie onder dit bericht en zet er ook bij of je het anderen aan zou raden.


Dit maskertje heb ik ook gekocht.
Deze was €1,50 en ook deze ga ik voor jullie testen.

Als we het dan toch over dag- en nachtcréme's hebben.


Dit is de créme die ik gebruik als dagcréme.
Ik weet niet of je deze nog kan kopen want ik heb hem een keertje in de bak met crémpjes gevonden en wilde hem wel testen.
Deze is wel een aanrader hoor maar je het onhandige is dat je meestal teveel créme op je hand krijgt.

Morgen weer een bericht van Lynn of mij.

-XX- Maura


Geen opmerkingen:

Een reactie posten