maandag 24 oktober 2011

Getagd

Yeahh we zijn getagd door Laura
http://lielaughlove.blogspot.com/

1. Hoeveel potjes nagellak heb je ?

Lynn: 45
Maura: 40

2. Van hoeveel picture-hyves ben je lid ?
Lynn: 8, maar ik gebruik ze nooit omdat ik meestal mijn plaatjes van weheaurtit haal.
Maura:  5, ik haal ze van internet.
3. Als je een beroemdheid welke je ook wilt mag ontmoeten, welke zou dat dan zijn (het mag er maar 1 zijn)
Lynn:  Ik heb echt geen idee.

Maura: Johnny Depp

4. welke profiel foto heb je op hyves ?

Lynn:
Maura: 
 
5. Welke serie volg je?
Lynn: Gtst, expeditie Robinson, Hntm en nog veel meer!
Maura: Expeditie Robinson, Hntm en nog veel meer!
6. Wat zijn je favo winkels.
Lynn:Ehmm H&M en black and blue.
Maura:  H&M en black and blue alle schoenenwinkels en alle winkels met leuke kleding
7. Wat is momenteel je favoriete nummer ?
Lynn: Nu luister ik veel top 40 muziek ik heb nu niet echt een lied die ik echt super gaaf vind!
Maura: Neem je mee -gers pardoel
8. Welke kleur nagellak heb je nu op ?
Lynn: Oranje/rood
Maura: Nu nog niks ik wilde ze net vel groen lakken.

9. Wat heb je het laatste via internet gekocht ?
Lynn: Mijn Ipod
Maura: Een super leuke tas.


10. Welke achtergrond heb je nu op hyves ?
Lynn



Nu moeten wij hem doorgeven aan iemand:
Nina

xoxoxo Maura & Lynn

5 opmerkingen:

  1. tuurlijk volg ik jullie terug xxsofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt, ik volg jullie terug..
    Maar jullie staan nog niet bij mijn volgers?!♥xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke blog! kijk ook eens op mijne en wordt een volger :)


    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje! jullie ook (:
    ik volg jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aa dankjee! <3 maar ik heb deze al een keer gemaakt :3 maar toch bedankt! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen