zondag 30 oktober 2011

geshopt

Haaaaii 
Ik heb gisteren geshopt in Den Helder en zal even mijn koopjes aan jullie laten zien.
Het is niet zoveel `mijn moeder en ik moesten ook voor mijn zusje kleren meenemen, zij houd namelijk niet zo van shoppen.. wie houd er nou niet van shoppen ?!?!?!?!?!?!


Ik ben echt verliefd op deze klok ketting.

Hij kan ook open.

Ik wilde al heel lang een uilenketting,, kon ik hem dus nergens vinden.
Loop ik een winkel binnen die ik niet eens ken ofzo en vind ik daar deze uilenketting!
I love it


Dit is de outfit dat ik heb gekocht!
Ik had ook nog een shirt gekocht met grijs en rode strepen, ik  kreeg hem alleen niet mooi op de foto!
Dit waren mijn koopjes!

xoxoxo Lynn

2 opmerkingen:

  1. heee, bedankt voor het volgen.
    we willen jullie wel terug volgen hoor ;)
    leuke ketting!
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke koopjes heb je gedaan.

    Gaan we elkaar volgen?
    Ik volg jou al.

    BeantwoordenVerwijderen